reklama

Dokonalá žena neexistuje... Aj keď :)

Na úvod by som rada povedala, że tento blog nebude venovaný iba ženám ale aj mužom. Rada by som ukázala ženám, že každá z nás má občas blby deň, svoje nálady nepochopenie od mužov a hlavne chuť na niečo hriešne dobre a kaloricke ;) pánom by som rada ukázala iný pohľad na nás našu tzv. Histériu či len odlišnosti skoro vo všetkých pre nás podstatných veciach. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je to asi veľmi náročne byt ženou , bez ohľadu nato či sme mladé staršie alebo... Vlastne iná možnosť nieje, lebo povedzme si pravdu , stará žena neexistuje. Takže zhrnme si to: chceme byť krásne, Štihle, dobre manželky matky, zamestnankyne, kucharky, záhradničky, upratovačky a mohla by som pokračovať do aleluja. Jeden by si povedal že táto misia je nemožna a tu nastáva prvé poznanie ÁNO je to možné ale nie jednoduché a tu sa dostávame k hlavnej myšlienke venovanej mužom - obdivujte nás. Potrebujeme to, aj keď sa hráme na hrdinky je to tak. Dnes keď dojdete domov páni nerozčulujte sa, že sme pokrčene nepríjemne či ukričane, ako to sami nazyvate ale my same mame vnútorný boj že práve toto a takto to chceme ale naša tajná povaha hrdiniek nám nedovolí to priznať. Milí páni uložte deti upracte kľudne kuchyňu, nebojte aj tak to po vás dorobime, dajte nám masáž a týmto aj skoncite. Nie každá masáž musí končiť sexom :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

v každom ďalšom blogu sa budem venovať jednej dôležitej téme, ktorú stále a dokolečka ti z Marsu a tie z Venuše riešia úplne postavene na hlavu. Prvé k čomu som vás teda milé ženy chcela naviesť je - buďte hrdé samé na seba pretože ste úžasné, aj keď máte svoje chyby a verte mi máte ich požehnane, sama to poznám, len sa pozrite do zrkadla a usmejte sa na tu osobu oproti Vám. Vy milí pani dnes som Vám dala ešte milosť, ale nabudúce... Len nás ľúbte lebo viete ako sa hovorí:S nami zle bez nás ? To ani neskušajte

prajem krásny deň obom pohlaviam

Lucia Medveď patakova

Lucia Medveď patakova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mlada mamina silna ako robocop no niekedy uplne stratena z toho "dospelackeho" zivota Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu