reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Medveď patakova

Lucia Medveď patakova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mlada mamina silna ako robocop no niekedy uplne stratena z toho "dospelackeho" zivota Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Dokonalá žena neexistuje... Aj keď.:)

Lucia Medveď patakova

Dokonalá žena neexistuje... Aj keď.:)

Moja dnešná téma je trochu náročná aj pre nás ženy aj pre vás mužov. KOMUNIKÁCIA . Prečo my tak a vy onak? Predpokladám, že každá z vás práve pretočila očami a povedali ste si, že nájsť spoločný konsenzus vyhovujúci obom stranám je nemožné, nezrealizovateľné či dokonca fikcia. v podstate áno, ALE...

  • 9. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 562x
  • 0
Dokonalá žena neexistuje... Aj keď :)

Lucia Medveď patakova

Dokonalá žena neexistuje... Aj keď :)

Na úvod by som rada povedala, że tento blog nebude venovaný iba ženám ale aj mužom. Rada by som ukázala ženám, že každá z nás má občas blby deň, svoje nálady nepochopenie od mužov a hlavne chuť na niečo hriešne dobre a kaloricke ;) pánom by som rada ukázala iný pohľad na nás našu tzv. Histériu či len odlišnosti skoro vo všetkých pre nás podstatných veciach. :)

  • 2. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 788x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu